Важливі факти про скотч – ціна, види, товщина, клей, виробництво, застосування.
З чого складається вартість скотчу?
Вартість скотчу дуже доступна як для простих покупців, так і для оптових споживачів. Купити скотч оптом значно вигідніше, якщо він використовується у великих кількостях у щоденній трудовій діяльності.
На вартість скотчу впливають головні чинники – це дотримання всього технологічного процесу, використання ресурсів, таких як електрика, вода, вартість сировини та її доставка на підприємство, кваліфікована праця інженерів, які обслуговують техніку, професіоналізм робітників, доставка готової продукції на склади.
Властивості скотчу
Скотч має два шари. На поліпропіленову базу наноситься шар спеціального клею. Клейкість, або адгезія є важливою характеристикою кожного конкретного виду даного матеріалу. В даний час виробляються різні по товщині види скотчу. Також в залежності від приналежності до якоїсь групи змінюється товщина клейового покриття на плівці.
У свою чергу клеї для скотчу застосовуються різних марок та складів. Найбільш відомі, які найчастіше використовуються у виробництві – це види клею, створені на водній основі. Клей, виготовлений на водній основі, «Акриловий» – вважається недорогим. Це його головна перевага. Тому саме цей клей найбільш поширений у виробництві пакувальних плівкових матеріалів.
Також для виробництва скотчу використовується клей на основі натурального каучуку. Цей вид клею називається сольвентним клеєм. Крім того, на поверхню поліпропіленової плівки наносять клей із синтетичного каучуку.
Такі види клею коштують дорожче. Тому скотч із клейовим покриттям на основі каучуку також продається за вищими цінами, ніж скотч з використанням акрилового клею.
Використання каучукового клею надає додаткових позитивних характеристик самому скотчу. Скотч із клеєм на основі натурального каучуку витримує морози до двадцяти градусів та спеку до п’ятдесяти градусів. При цьому всі характеристики та властивості клейкої стрічки зберігаються.
Якщо використовується синтетичний клей у виробництві скотчу, то морозостійкість плівки зберігається в межах десяти градусів. Такий скотч не втрачає своїх властивостей за температури до 40 градусів тепла.
За рахунок більш якісного клею ціна скотчу може бути вищою, але і можливостей у такого скотчу набагато більше. Тому, незважаючи на значну різницю в цінах, як дорогий так і дешевий скотч мають завжди високий попит.
Якщо клейка стрічка виготовлена із застосуванням клею на основі натурального каучуку, такий скотч відмінно тримається на поверхнях з дерева, металу, а також на пластиці та склі. Важливо, що при знятті скотчу з цих гладких поверхонь вони залишаються чистими.
Про товщину скотчу.
Товщина скотчу та клейких стрічок вимірюється в мікронах. Найзатребуваніша у виробництві скотчу товщина поліпропіленової плівки – це товщина в 40 мікрон. Рідше застосовується поліпропіленова плівка 38 мікрон.
На товщину скотчу впливає товщина нанесеного клею на поверхню плівки. Найтовстіший скотч – це скотч завтовшки 63 мікрони.
Несподіване використання скотчу
Початкове використання пакувального плівкового матеріалу передбачалося у сфері упаковки товарів та вантажів. На сьогоднішній день вже стало зрозуміло, що худоба – це товар багатофункціонального застосування..
Якщо тріснуло вікно від вітру, то всі знають, що треба його скріпити по периметру тріщини скотчем з обох боків, скло ще довго виконуватиме своє призначення.
Виробники святкових гірлянд із повітряних кульок кріплять кульки до скляних вітрин саме цим клейким скотчем.
Нині скотч можна назвати двигуном реклами. Скотч із логотипом успішно зарекомендував себе, як носій реклами. Виробники пластикових вікон, наприклад, давно вже наклеюють скотч із логотипом на профілі вікон, щоб захистити пластикову поверхню від подряпин. Паралельно логотип на скотчі вкотре нагадує продавцям, установникам вікон, безпосереднім власникам нових вікон, хто і де ці вікна зробив.
Компанії з перевезення вантажів та кур’єрські служби також застосовують скотч із логотипом. У разі логотип на пакувальному матеріалі не тільки додатково рекламує цю компанію, а й служить печаткою підприємства, підкреслюючи, що компанія відповідає за збереження вмісту посилки.
Застосування фірмового скотчу з логотипом певною мірою страхує покупця від придбання підробки.
Дедалі більше виробничих підприємств починають розуміти, що треба вкладати гроші в сучасну пакувальну продукцію, до якої належить і скотч із логотипом.
Використовувати скотч з логотипом означає використовувати ненав’язливий маркетинговий хід.